schokdemper bevestiging onderzijde

Lekke knalpot? Nieuwe schokdempers nodig? Vraag hier hoe je het oplost !
tijs

Re: schokdemper bevestiging onderzijde

Bericht door tijs » 28 mar 2012, 21:07

nee bij een ton/tonny? in loenen. (gelderland)
had een trabant cabrio (geen kubel) en een 601s, in 1 van de 2 lag een wartburg blokje dacht ik dat hij zei... met een polo kopje?

was daar eigenlijk een trabantje neusje ophalen wat ook op mp stond (voor aan de muur zeg maar) maar zag dat hij meer had, en had toen gevraagd of hij ook die steuntjes had.
dus die heb ik ook maar gelijk meegenomen.

ben nu net thuis... stond een dik uur in de file op de heen weg(terwijl de oorspronkelijke reistijd ook zo iets was...) en ik had al zoon hekel aan de a50, maar het was lekker weer, muziekje der bij.. dus eigenlijk geen centje pijn.
terug was de weg intussen helemaal vrij, geen spits meer, dus lekker kunnen doorrijden, en zo weer thuis..

maar leuk te merken dat ook trabant mensen graag praten over hun hobby, hebben het toch nog even gehad over wat dingen, zo had hij ook een tripode bak liggen, hij legde me gelijk even uit wat het verschil nou echt was, die werd ook ergens deze week opgehaald zei hij volgens mij.
vind het altijd vervelend als het afrekenen inpakken en wegwezen is, maak altijd graag een babbeltje :) goed bevallen dus.

andries zit dacht ik in drachten? dat is wel heeel ver uit de richting... al ben ik dit weekend wel in fryslan! daar is drachten toch ook? of ben ik nu heel erg aan het beledigen?

Haiko
moderator

Bericht door Haiko » 28 mar 2012, 21:11

Waar in Fryslan ga je heen dan? (of ga je soms naar de Waddeneilanden?)
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

tijs

Bericht door tijs » 28 mar 2012, 21:46

uhm, volgens mij gaan we een rondje maken.. we verblijven in het stay okay hostel in heeg (ofzo iets)
we gaan zaterdag de 11 stedentocht rijden met een groepje van de kadett c club (weet niet of er veel met de kadett c komen, staat slecht weer op de planning... en rijden er een paar met zoveel vermogen, dat blijft niet op de weg met regen)

wordt volgens mij allemaal georganiseerd vanuit dat hostel.

Plaats reactie