Chassis Trabant P50
Re: Chassis Trabant P50
Nee, nee: na de primer mag er nog wel een laagje echte verf op, voordat je met zwart gaat knoeien. Holle ruimtes met Mike Sanders vet.
- Trabantenaar
- Berichten: 1394
- Lid geworden op: 13 jul 2011, 22:45
- Locatie: Echt
- Contacteer:
Re: Chassis Trabant P50
Als ik dit zo zie vraag ik me af of er overlappend gelast is om de stevigheid enigszins te behouden. Normaal gezien vervang je de hele balken als er zo'n groot stuk vervangen moet worden.
Rest van holle ruimtes ook nagekeken op roest? Vooral de voorste delen van de kokers (wat later het gewei werd) wil je in orde hebben.
Rest van holle ruimtes ook nagekeken op roest? Vooral de voorste delen van de kokers (wat later het gewei werd) wil je in orde hebben.
- eeuwige_student
- moderator
- Berichten: 4023
- Lid geworden op: 18 nov 2010, 13:23
- Locatie: Herten
- Contacteer:
Re: Chassis Trabant P50
Hmm, op de foto’s lijken er behoorlijke spleten / naden tussen de delen te zitten. Om het stevig te maken zou ik die zeker nog dicht lassen.
Maar het positieve is, door de oefenen leer je vanzelf. Mijn eerste auto waar ik het zelf deed, heeft daarna 1 keuring gehaald. Daarna was die denk ik echt op. Bij trabanten is het voordeel dat het meeste vooral stevig moet zijn en niet in het zicht. Zorg dan ook zeker voor de stevigheid!
Maar het positieve is, door de oefenen leer je vanzelf. Mijn eerste auto waar ik het zelf deed, heeft daarna 1 keuring gehaald. Daarna was die denk ik echt op. Bij trabanten is het voordeel dat het meeste vooral stevig moet zijn en niet in het zicht. Zorg dan ook zeker voor de stevigheid!