plaatjes van verlaging

Alles over motorisch tunen van trabi's, wegligging verbeteren etc.
trabart
moderator
Contacteer:

Re: plaatjes van verlaging

Bericht door trabart » 13 apr 2012, 10:13

@tijs: hij zegt niet 12cm verlaging... hij zegt 12cm bodemvrijheid. met 12cm verlaging heb je dus 4cm bodemvrijheid? theoretisch :P haha

@haiko: 4cm verlaagd, en je denkt dat je daarmee ook maar in de buurt komt van een slowriders sticker? :D
Afbeelding

mel

Bericht door mel » 13 apr 2012, 13:54

exionman schreef:rokende tweetakten?????
Cees, vertel die mannen eens hoe dat nou echt moet ...... ;)

tijs

Bericht door tijs » 13 apr 2012, 17:18

ooh slecht gelezen inderdaad...
12cm bij de uitlaat pot... dat is nog lang niet bij de bodemplaat.
denk deze week maar gewoon een veer bestellen... 140mm, kan de veer altijd nog ophogen om verder te verlagen natuurlijk.
(of zoals ik nu al ongeveer 6 cm ben gezakt, een deel van het veren pakket op zn kop zetten ;) )

tijs

Bericht door tijs » 16 apr 2012, 07:46

exionman, voor mijn referentie, is jou wiel omtrek wel nog gelijk?

en is de auto nog hoger gekomen door het plaatsen van extra veren? of is dit puur stugger?
(heb je veren uit je originele pakket toegevoegd?)

exionman

Bericht door exionman » 16 apr 2012, 16:06

mijn wielomtrek is het zelfde als een standaard trabant
de auto is niet omhoog gekomen met de extra bladen, maar zakt ook nog steeds niet
en hij is inderdaad zeg maar stug
ik heb 3 bladen uit een standaard verenpakket er tussen gezet

tijs

Bericht door tijs » 16 apr 2012, 16:34

ok thnx, vandaag een voorveer -180 bestelt, aangezien ik ook de standaard omtrek zal blijven rijden moet dat dan opzich wel goedkomen.
misschien dat ik ook wel nog even kijk of ik extra veren toevoeg aan het pakket...

heb jij nog van die camber dingen ertussen? en welke maat? wat ze staan wel mooi zo.

exionman

Bericht door exionman » 16 apr 2012, 17:27

ik 25mm per wiel, maar denk dat jij met 180mm verlaging maar 12,5mm nodig heb anderrs staan ze te negatief

TrabiFreak
moderator
Contacteer:

Bericht door TrabiFreak » 16 apr 2012, 17:30

déze trabant P50 is wel heeeel erg laag... was aan het twijfelen om hem hier te posten, of onder "nu op Ebay".... Toch maar hier!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ink:top:de" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Evan_s

Bericht door Evan_s » 16 apr 2012, 17:53

TrabiFreak schreef:déze trabant P50 is wel heeeel erg laag... was aan het twijfelen om hem hier te posten, of onder "nu op Ebay".... Toch maar hier!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ink:top:de" onclick="window.open(this.href);return false;
Oostblok airride! Bandjes oppompen voor bodemvrijheid :mrgreen:

Vind het er heel gaaf uitzien! Maar denk dat ik er na 2 weken schijtziek van ben door alle drempels hier in Twente. De laatste jaren is er hier geen enkel leuk binnendoorweggetje onbesmet gebleven met die pestdingen, veelal op de meest zinloze plaatsen..

tijs

Bericht door tijs » 16 apr 2012, 19:18

aaaah vet! zo moet mijn trabantje eigenlijk ook ongeveer komen.. met de band helemaal in de wielkast. en het liefst de velg ook nog wat ;)

ik wil mijn voorwielen ook niet te negatief hebben idd, heb er nu nog geen bij bestelt,
had me bedacht toch ik toch nog wel wat kleine spulletjes moet bestellen, waarschijnlijk, dus dan bestel ik ze los bij, of zoek ze via ebay ofzo.

achter ga ik verder ook geen blokken ofzo ertussen zetten, krijg je alleen maar minder bodem vrijheid van..

vandaag ook een setje lada niva dempers bestelt, zien er kort zat uit, en die van de trabi waren sowieso slecht... dus als ze toch te lang zijn, dan kijk ik nog wel voor andere..
niva dempers kom ik wel weer vanaf.... passen op veel auto's goed...

Plaats reactie