Pagina 2 van 3

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 06 mei 2013, 20:12
door ROnderstal
Het ziet er in elk geval weer goed uit :!:

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 27 mei 2013, 13:13
door Erik
In het weekend de draad weer even opgepakt. De doorvoergaten van 1.1 tank voor ontluchting en vulslang geboord. Verder Alles nog een keer gepast voordat de steunen op de bodemplaat gelast kunnen worden. Tank, uitlaat, benzineleidingen, achterpoten en remleidingen komen allemaal bij elkaar, maar het past precies.

Afbeelding

Afbeelding

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 27 mei 2013, 17:53
door jeroen76
weer een mooi project :D :mrgreen: :mrgreen: en met die blikjes bier hier uit onze mooie stad moet het helemaal goed gaan komen :lol: :lol: :roll: :ugeek:

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 27 mei 2013, 18:10
door Haiko
jeroen76 schreef:weer een mooi project :D :mrgreen: :mrgreen: en met die blikjes bier hier uit onze mooie stad moet het helemaal goed gaan komen :lol: :lol: :roll: :ugeek:
De blikjes zien er inderdaad indrukwekkend uit, jammer van de inhoud... :mrgreen:

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 27 mei 2013, 18:49
door eeuwige_student
Volgens mij gaan we off topic. Dat spul hoort trouwens gewoon in een beugel te zitten en niet in blik!

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 04 jun 2013, 13:45
door Erik
Aangepast dashboard voor snelheidsmeter die wat verder doorloopt en een gecombineerde klok met toerenteller, tankmeter en temp.meter.

Afbeelding

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 04 jun 2013, 17:13
door mel
K E U R I G !!

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 05 jun 2013, 10:09
door Maurits
Waar heb je die klok met toerenteller, tank- en tempmeter gevonden? Is dat een IFA-product of iets uit een tuningshop of een ander merk?

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 05 jun 2013, 10:55
door Erik
Die klok wordt door een Hongaar op bestelling gemaakt speciaal voor wartburg en trabant voor Eur 149 excl verzendkosten.

Re: Wabant Kombi

Geplaatst: 18 jun 2013, 13:13
door Erik
Tank hangt er nu onder (steuntjes zijn inmiddels ook zwart gespoten en in de wax gezet evenals de gehele tank en bodemplaat boven de tank.

Afbeelding

Ook de bodemsteun is naar het voorbeeld van de Trabant 1.1 op de bodemplaat gelast, zodat deze een stuk steviger is geworden:

Afbeelding