Spaetbremser.de / Trabiteile.de verhuist in December 2011.

Hoeveel keer moet je nu je remmen nakijken? Hoe smeer je een Trabant? Vraag het hier !
mel

Spaetbremser.de / Trabiteile.de verhuist in December 2011.

Bericht door mel » 05 dec 2011, 17:29

Binnenkort verhuist 1 van de betrouwbaarste en belangrijkste onderdelenleveranciers in Duitsland.

Hierdoor kan vertraging ontstaan bij de verzending van onderdelen vanuit Freital.

Hier volgt zijn tekst:

Wir ziehen um!

Ab Mitte Dezember zieht die komplette Firma um. Das bedeutet viel Arbeit.
Es wird zu Einschränkungen im Versand und in der Erreichbarkeit kommen und wir bitten um Verständnis.
Das neue Objekt bietet wesentlich mehr Platz und wer uns in den letzten Jahren persönlich besucht hat, der weis, dass es am alten Standort sehr beengt zuging. Das neue Domizil eröffnet uns neue logistische Möglichkeiten so dass wir das Angebot ausbauen werden und den Service weiter verbessern können.

Trabiforum Weihnachtsgewinnspiel!
Für angemeldete Nutzer des Trabiforums besteht traditionell die Möglichkeit am Weihnachtsgewinnspiel teilzunehmen. Für die besten 3 winken schöne Preise die von Trabiteile.de gesponsert wurden. Es handelt sich um aktuelle Fragen aus der Führerscheinprüfung. Es kann also jeder mal testen wie fit er noch im Straßenverkehr ist. ;) http://www.trabiforum.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Eine schöne Weihnachtszeit wünschen DIE SPÄTBREMSER.

Evan_s

Re: Spaetbremser.de / Trabiteile.de verhuist in December 201

Bericht door Evan_s » 05 apr 2012, 14:57

Het gaat volgens mij niet helemaal lekker bij Trabiteile. 8 dagen geleden een bestelling geplaatst en meteen betaald. Nog steeeeds niet verzonden..

Navraag gedaan, bleken onderdelen opeens niet leverbaar te zijn. Maargoed, die onderdelen uit de bestelling gehaald en ergens anders besteld. En wachten op de terugbetaling van Trabiteile, en nog steeeeds zijn de onderdelen niet verzonden. Mailwisseling gaat ook niet meer zo snel als ik van hen gewend ben.

Domper..

Evan_s

Bericht door Evan_s » 24 aug 2012, 17:23

Ik ben nu wel echt een beetje klaar met Trabiteile/Spaetbremser. Communicatie is slecht. Nazendingen van ruim een maand wegens niet op voorraad (volgens de site wel) en daar moet ik bij ontvangst pas achter komen, en nu al 2 weken aan het pogen 60 eu pfand terug te krijgen.

Hier bestel ik niet weer!

Haiko
moderator

Bericht door Haiko » 25 aug 2012, 09:52

Ik kan je Baller aanbevelen!

Bestellen gaat per telefoon (dus de kans dat je iets verkeerds besteld is bijna onmogelijk). Vriendelijke afhandeling, factuur krijg je per post, en na betaling wordt alles netjes thuisbezorgd.

En nog beter... geen hongaarse meuk! :mrgreen:
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

AlexH
Contacteer:

Bericht door AlexH » 25 aug 2012, 11:58

Grootste gedeelte van m'n bestelling bij trabiteile ging wel goed. Alleen een paar bouten zouden worden nageleverd, ben nu een maand verder en heb nog niks.

Haiko
moderator

Bericht door Haiko » 25 aug 2012, 11:59

Das het voordeel van Baller, die kan je meteen vertellen of het op voorraad is of niet.

P.s wat voor bouten had je besteld dan?
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

Andries
moderator
Contacteer:

Bericht door Andries » 25 aug 2012, 19:21

Hmmmm, Tijdens mijn vakantie in Altenburg wil ik ook ff een bezoekje aan Trabantwelt brengen. Is toch vrij dicht bij Zwickau, maar Freital ligt er toch weer aardig uit de buurt. Vielleicht als ik weer eens naar Dresden moet voor stamcellentransport
Trabant P60k 1964, Trabant P 601 1984, Citroën Traction Avant 1955, Volvo katterug 1964, 2xHMW 1956

Erik

Bericht door Erik » 27 aug 2012, 11:21

Zelf eigenlijk nooit problemen met Trabi Teile. Bij mijn laatste betselling gehad, dat een druklager niet leverbaar was. Ik werd netjes gebeld en binnen 2 dagen stond het teveel betaalde al weer op m'n rekening.
vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014

Uit de hand gelopen hobby, 6 Trabanten en een Qek

Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)

TrabiFreak
moderator
Contacteer:

Bericht door TrabiFreak » 29 aug 2012, 08:36

Haiko schreef:Bestellen gaat per telefoon (dus de kans dat je iets verkeerds besteld is bijna onmogelijk)
Dát is dan toch echt wel ff afhankelijk van de persoon die besteld.... Ik denk dat mijn bestelling duidelijker doorkomt door te klikken, in het duits te LEZEN (ipv half oost-duits gebrabbel denken te verstaan), en er nog een plaatje bij te hebben ter controle van of dat wel het juiste onderdeel is dat ik probeer te bestellen....

Groetjes, Jan Jeroen
Afbeelding

trabantcabrio

Bericht door trabantcabrio » 29 aug 2012, 12:13

Bij Trabiteile bestelik al helemaal niet meer... Dit heeft vooral te maken met de persoon achter deze TOKO......

Die heeft het bij mij helemaal verkloot.....

En nee ik ga geen details geven ;)

Vroeger was de service trouwens prima. Zijn inmiddels ex vrouw runde toen het kantoor...

Michael

Plaats reactie