Invoeren.

Hoe moet je nu een Trabant invoeren? Vraag het hier !
Plaats reactie
lexvanprooijen

Invoeren.

Bericht door lexvanprooijen » 06 dec 2010, 10:07

Hallo allemaal.

Ik had me al even voorgesteld. Nu heb ik de witte opgehaald en deze is in uitzonderlijk goede staat. Geen roest, nette bekleding. Mag ook wel, want hij heeft maar 6 jaar gelopen en daarna 20 jaar in een schuur. Weet inmiddels dat ie uit 1982 is. (mijn geboortejaar...toeval) Dus jullie begrijpen dat ik dit stukje goedbewaarde kunsthistorie graag wil bewaren en rijdend houden in plaats van te slopen en gebruiken voor onderdelen....

Het euvel is dat er geen papieren bijzitten... Na uren op internet ben ik er achter dat als je een beetje mazzel hebt, de duitse RDW (http://www.kba.de) een onderzoek wil doen naar je auto. (kosten € 15,-) waarmee je alsnog een fahrzeugbrief krijgt, en dus naar het RDW kan. Een andere optie zou kunnen zijn dat je naar de TÜV in Vaassen moet, waar je hem dan moet laten keuren (kosten 150 euro) hij moet dan wel in superstaat zijn, want die gasten zijn veel strenger...

Vraag 1: Heeft iemand ervaring met de optie van KBA?
Vraag 2: Kennen jullie nog andere opties? Het mag best wat kosten en dat het lang duurt vind ik ook niet erg....
Vraag 3. Kan je adhv het chassisnummer het bouwjaar achterhalen?

Hoor het graag van jullie.

Groeten,

Lex

mel

Re: Invoeren.

Bericht door mel » 12 dec 2010, 21:19

Mail me even via melvok@gmail.com

Plaats reactie