Volgens dit artikel op klassiek en techniek zou de RDW vanaf begin 2019 de mogelijkheid bieden om een voertuig ook te schorsen voor 2 of 3 jaar ipv alleen voor 1 jaar.
De kosten blijven gelijk.
Geen jaarlijkse verlenging meer dus! Handig als je met een restauratie bezig bent of je auto nooit gebruikt.
https://www.klassiek-techniek.nl/nieuws ... ZBiRrdDbQQ
Schorsen kan binnenkort meerjarig
- Trabantenaar
- Technisch Beheerder
- Contacteer:
Re: Schorsen kan binnenkort meerjarig
Ja, nu is Aaf na 17 jaar schorsen weer net een jaar op de weg.
Altijd als ik van een wet gebruik wil maken wordt die voor mijn neus afgeschaft, of een wet die me voorheen goed zou zijn uitgekomen, wordt pas ingevoerd wanneer ik hem niet meer nodig heb. Je gaat je zo best wel een outlaw voelen...
Altijd als ik van een wet gebruik wil maken wordt die voor mijn neus afgeschaft, of een wet die me voorheen goed zou zijn uitgekomen, wordt pas ingevoerd wanneer ik hem niet meer nodig heb. Je gaat je zo best wel een outlaw voelen...
- eeuwige_student
- moderator
- Contacteer:
Ik heb maar niet gewacht tot januari en de kombi net weer geschorst. Hoop hem ook dit jaar weer door de apk te krijgen, dus langer was niet nodig.
- Trabantenaar
- Technisch Beheerder
- Contacteer:
Als dat zo was, was de 50 jaar apk vrijstellingsregeling 2 jaar geleden al ingevoerdruton schreef:Altijd als ik van een wet gebruik wil maken wordt die voor mijn neus afgeschaft, of een wet die me voorheen goed zou zijn uitgekomen, wordt pas ingevoerd wanneer ik hem niet meer nodig heb. Je gaat je zo best wel een outlaw voelen...