Pagina 2 van 5

Re: Simsons

Geplaatst: 11 nov 2013, 22:13
door Renier
Ben meer op zoek naar een Enduro en het geld gaat momenteel een beetje op in het potje om naar Hongarije te gaan voor een Trabant 1.1, vraag het me meer gewoon af en mogelijk is het iets voor in de toekomst. Ben m'n crossbrommer al met enige spijt weg aan het doen omdat ik de garage opruimde om de Trabant erin te zetten en om meer geld in m'n Trabant-hobby te kunnen steken, maar een Simson lijkt me wanneer het weer weer wat beter word toch zeker wel een prima vervangingsmiddel uiteindelijk.

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 09:17
door jantje146
ik heb nog een leuke schwalbe staan met nieuw type 4 versnelings blok.
op zich een leuk project voor jou.

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 12:38
door wimpyw
en ik heb ook nog anderhalve simson schwalbe.
roestvrij gemaakt en al.
kan je misschien van die van jantje en die van mij een perfecte maken ;)

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 18:50
door Haiko
met NL kentekens?

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 19:50
door Renier
jantje146 schreef:ik heb nog een leuke schwalbe staan met nieuw type 4 versnelings blok.
op zich een leuk project voor jou.
Jammer dat het geen Enduro is.

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 19:51
door ruton
Is een AWO niets voor je?

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 19:54
door Renier
ruton schreef:Is een AWO niets voor je?
Zohee, die zijn echt vet zeg! Echt super vet! Da's nog eens het echte werk.
Afbeelding

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 21:19
door Haiko
is het moeilijk om een Simson op NL kenteken te krijgen, of is het een kwestie van met de Duitse brief naar de RDW, net als een auto?

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 21:23
door jantje146
moet wel geknepen worden de brommer loopt standaard minimal 60 km per uur,
en in Nederland mag dat max 45 zijn.
technisch uiteraard moet alles in orde zijn.
je bent ongeveer van begin tot aan kentekenplaat 200 euro kwijt.

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 21:48
door Renier
Eurobegrenzer er tussen dus, lijkt me.