Pagina 3 van 5

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 22:04
door jantje146
werkt je licht al weer reinier?

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 22:09
door Renier
Nee ik wacht nog op torpedo zekeringen van Maurits.

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 22:57
door ruton
Die worden onder water bezorgd?

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 23:00
door Renier
ruton schreef:Die worden onder water bezorgd?
Kaboem!

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 23:05
door trabant601
Renier schreef:Eurobegrenzer er tussen dus, lijkt me.
Dat mag niet je moet de constructie snel aan kunnen tonen die zijn verandert zo als je tandwielen verandering, carburateur aanpassing, of een ander uitlaat. Maar niet met een draadjes of een schakelaar die je om kan zeten zo als met een aan en uit schakelaar .

Verder kan je zo laten keuren zorg er voor dat je Duitse papieren heb en een aankoop verklaring van de vorige eigenaar .

Ik heb mijn Simson schwalbe kr51/2 klaar staan voor de rdw keuring .
En mijn Simson sr2 heb ik al op kenteken staan .

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 23:09
door Renier
Even een hele slechte uitlaat of idiote tandwiel combinatie erop dan tijdelijk, dan wanneer ie gekeurd is weer terug naar het originele, is ook een optie. Maar is een begrenzer dan niet een aanvaardbare manier om zo'n ding langzamer te laten gaan?

Re: Simsons

Geplaatst: 12 nov 2013, 23:44
door Haiko
jantje146 schreef:moet wel geknepen worden de brommer loopt standaard minimal 60 km per uur,
en in Nederland mag dat max 45 zijn.
technisch uiteraard moet alles in orde zijn.
je bent ongeveer van begin tot aan kentekenplaat 200 euro kwijt.

Maar dat begrenzen kun je na kentekening dus weer verwijderen. Meende dat een brommer iets van max 60 mag rijden voordat ze "vervelend" gaan doen bij controle.

200 euro, das dan duurder dan een B1000 op kenteken zetten :mrgreen:

Re: Simsons

Geplaatst: 13 nov 2013, 13:52
door Renier
Klinkt niet goedkoop nee.

Re: Simsons

Geplaatst: 13 nov 2013, 16:16
door groest
Haiko schreef:
jantje146 schreef:moet wel geknepen worden de brommer loopt standaard minimal 60 km per uur,
en in Nederland mag dat max 45 zijn.
technisch uiteraard moet alles in orde zijn.
je bent ongeveer van begin tot aan kentekenplaat 200 euro kwijt.

Maar dat begrenzen kun je na kentekening dus weer verwijderen. Meende dat een brommer iets van max 60 mag rijden voordat ze "vervelend" gaan doen bij controle.

200 euro, das dan duurder dan een B1000 op kenteken zetten :mrgreen:

Hebben ze er bij jou zeker rekening mee gehouden dat het een scheermesjes project is ;) .

Re: Simsons

Geplaatst: 13 nov 2013, 18:11
door wimpyw
Bij mij geen kenteken aanwezig trouwens.
wel roestvrij en 1 kappenset in de ijzermenie. Klaar voor de lak.