Blunderen

Vertel hier alles wat je wilt over jezelf, en je trabi('s). Houd je topic duidelijk.
Plaats reactie
rondjerijder

Blunderen

Bericht door rondjerijder » 26 jun 2016, 09:21

Haal ik elders goed uit tegen moderne garagehouders, kom ik er zojuist achter dat ik er zelf ook wat van kan. :oops:
Bij het nakijken en schoonmaken van contacten in het elektrische circuit had ik ook de stuurschakelaar los gehaald.
Gisteravond zag ik de schakelaar bungelen en dacht dat kan weer in elkaar want het is gecontroleerd, zo gezegd zo gedaan.
Nou bleek het groot seinlicht in een keer van me af te moeten bedienen en de toeter zat op het groot licht ?
Nog niet goed nadenkend was ik al aan het foeteren op een vorige eigenaar die waarschijnlijk in de kabelboom aan het klooien was geweest.
Tot ik op het heldere idee kwam om de richtingaanwijzers eens te proberen, jawel hoor, naar rechts bedienen gaf als resultaat dat de linker kant ging knipperen en vice versa.
Verkeerd om er aan gesleuteld dus.
Nou heb ik dit zelf gedaan en er is niets ernstigs mee gebeurd omdat ik er op tijd achter kwam maar je zult je auto ophalen bij de garage en de richtingaanwijzers werken net verkeerd om.
In geval van een ongeval zou dat wel eens verstrekkende, juridische en verzekeringstechnische gevolgen kunnen hebben.
De garagehouder aansprakelijk houden of jezelf omdat je voor deelname aan het verkeer de zaak niet hebt gecontroleerd ?
Tja, zeg het maar........., ik hoop in elk geval nooit in zo'n situatie terecht te komen en bedenk me ook dat iedereen wel eens blundert, niet alleen moderne garagehouders.

Trabantenaar
Contacteer:

Re: Blunderen

Bericht door Trabantenaar » 26 jun 2016, 12:01

Ik heb hetzelfde gehad hoor. En alles volledig doorgemeten en dergelijke. Achja pech kan je hebben.
Dubbel zo taktisch...

Mijn andere hobby: http://www.pobresh.com

Plaats reactie