Header?

Hier komen algemene berichten i.v.m. het forum en dergerlijke
trabart
moderator
Contacteer:

Re: Header?

Bericht door trabart » 04 jun 2011, 09:16

thnx.

alle tips zijn welkom, mensen die mee willen werken aan de inhoud van de site, graag.
Misschien heeft iemand nog wel een ander idee, behalve de geplande agenda en FAQ's ?
Afbeelding

mel

Bericht door mel » 04 jun 2011, 21:19

APART ... die flashi colours ......!

exionman

Bericht door exionman » 14 jun 2011, 18:00

sinds het forum actief is heb ik het volgende
ik heb een dubbele inlog / registeren balk
meestal staat op de bovenste balk dat ik ingelogd ben , maar moet ik mij ook op de balk lager inloggen om op het forum te komen met alle onderwerpen, als ik aangeef dat ik aangemeld wil blijven en na een half uur opnieuw op het forum wil komen moet ik mij weer opnieuw inloggen
hoe kan ik dit oplossen?

Haiko
moderator

Bericht door Haiko » 14 jun 2011, 18:03

welke browser gebruik je? Ik gebruik firefox en die vroeg me de eerste keer of dat ik automatisch wil inloggen en of ik dan mijn password en inlognaam wil opslaan. Ik heb daar geen problemen mee. Misschien dat IE wel problemen geeft. Chrome van google ken ik niet.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

groest

Bericht door groest » 14 jun 2011, 18:36

trabart schreef:thnx.

alle tips zijn welkom, mensen die mee willen werken aan de inhoud van de site, graag.
Misschien heeft iemand nog wel een ander idee, behalve de geplande agenda en FAQ's ?

Bart,

Heb je ook wel eens gedacht aan het aanleggen van de dabase van de auto's van de gebruikers hier ?
Het was Trabannekom

Haiko
moderator

Bericht door Haiko » 14 jun 2011, 18:38

groest schreef:

Bart,

Heb je ook wel eens gedacht aan het aanleggen van de dabase van de auto's van de gebruikers hier ?
(leuk idee, maar als het meerendeel van de gebruikers al niet de moeite neemt zijn/haar profiel naar behoren in te vullen, denk ik niet dat er een animo voor een database van voertuigen is...) Maar inderdaad, misschien ziet bart er heil in!
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving

groest

Bericht door groest » 14 jun 2011, 19:43

Haiko schreef:
groest schreef:

Bart,

(leuk idee, maar als het meerendeel van de gebruikers al niet de moeite neemt zijn/haar profiel naar behoren in te vullen, denk ik niet dat er een animo voor een database van voertuigen is...) Maar inderdaad, misschien ziet bart er heil in!

Een database van de auto's is wat anders dan een profiel. In princiepe kun je een database voor voertuigen anoniem houden. Alleen gegevens en misschien een kleine foto van de auto.
Als je eraan begint moet je het niet negatief "aftrappen", maar positief.

Het is/was maar zo een idee.
Het was Trabannekom

Haiko
moderator

Bericht door Haiko » 14 jun 2011, 19:46

zeg ook niet dat het idee slecht is hoor, op veel duitse fora hebben ze die ook. Je zou dan zo'n database alleen maar moeten kunnen lezen, anders krijg je van dat gezeik over details... maar daar zal ik openlijk niet over uitwijden. stuur me maar een PBtje als je wilt weten wat ik bedoel...

groest

Bericht door groest » 14 jun 2011, 19:47

PB-tje is niet nodig. Ik begrijp je wel.
Het was Trabannekom

trabart
moderator
Contacteer:

Bericht door trabart » 14 jun 2011, 20:04

ik vind het geen slecht idee, maar inderdaad wat haiko al aangeeft had ik hetzelfde, op de eerste heb ik ooit mijn toenmalige trabi neergezet, de tweede die ik kreeg/hoorde ook nog, maar alle daarop volgende niet meer ... Probleem is dat er zo veel zijn, daardoor zijn ze allemaal niet compleet. Voordeel van t forum is dat veel nederlandse trabi rijders hier op zitten.
maar, zeg eens wat specifieker wat voor gegevens er wel in zouden moeten kunnen worden ingevuld, behalve kenteken / foto ???

gr. Bart

PS dat dubbele inlog balk gebeuren, dat lijkt me inderdaad eerder een browser-instelling. met firefox en internet explorer heb ik het zelf nooit meegemaakt ...
Afbeelding

Plaats reactie