Winterstand
Re: Winterstand
Klinkt goed inderdaad. Slim die 35 jaar voor diesels maar ik zou het wel mooi vinden als vrachtwagens vanaf 25 jaar ook vrij zouden zijn zolang ze niet voor vracht worden gebruikt.
Valves! Who needs Valves?
Lees net in de krant dat de stad Parijs alles boven de zeventien jaar weg wil hebben. Eigenaren van eendjes, koekblikken en snoeken klagen.
Breek dan meteen ook die roestige steiger bij Champ de Mars af als je er toch niets mee bouwt!
Breek dan meteen ook die roestige steiger bij Champ de Mars af als je er toch niets mee bouwt!
Nou jongens.. de wintertijd is weer ingegaan... dus luchtfiltertjes op winterstand.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
En tijd voor de winterslofjes eronder te doen!
de mijne rijdt altijd op winterbanden...
Trabant 601, HP750 anhänger
Winterbanden onder de Trabi... wel stoer! Ik ga er wel over denken maar rijd niet veel in de winter en nauwelijks in sneeuw/pekel.
Ik laat de luchtfilter gewoon staan... die slappe winters van de laatste tijd...
Ik laat de luchtfilter gewoon staan... die slappe winters van de laatste tijd...
Valves! Who needs Valves?
Je merkt het vanzelf wel wanneer de carburateur bevriest.
Verder is die hele winterbandenhausse een geniale verkooptruc van de bandenindustrie. Maar dat is een discussie voor een ander subforum.
Verder is die hele winterbandenhausse een geniale verkooptruc van de bandenindustrie. Maar dat is een discussie voor een ander subforum.
Hoezo, winterbanden zijn echt wel effectiever dan zomerbanden in de winterruton schreef:..............
Het was Trabannekom
ruton schreef: Maar dat is een discussie voor een ander subforum.
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants