Het zijn dan ook niet de kosten, maar het gedoe van het bezorgen. Tegen de tijd dat je aan die plaatjes toe komt, zit de klus er al voor 99% op, dan ga je niet ineens hemel en aarde verzetten om nieuwe plaatjes te bestellen.
Dan wil je die asmoer erop draaien, handen wassen en aan tafel!
Borgplaatje voor- en achterassen
Re: Borgplaatje voor- en achterassen
We horen wel van Evan of ze zijn blijven zitten.
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
Re: Borgplaatje voor- en achterassen
Is een kwestie van plannen. Bedenk zoveel mogelijk van te voren wat je nodig hebt. Er zal altijd wel iets zijn wat je dan niet hebt. Maar een goede voorbereiding is het halve werk, net zoals goed gereedschap.ruton schreef:Het zijn dan ook niet de kosten, maar het gedoe van het bezorgen. Tegen de tijd dat je aan die plaatjes toe komt, zit de klus er al voor 99% op, dan ga je niet ineens hemel en aarde verzetten om nieuwe plaatjes te bestellen.
Dan wil je die asmoer erop draaien, handen wassen en aan tafel!
Het was Trabannekom
Re: Borgplaatje voor- en achterassen
Dat plannen heb ik heel lang gedaan. Net als ietsje verder kijken dan de klus groot is. Een wiel eraf is immers ook een mooie gelegenheid om de wielkast eens te inspecteren. Heb aan dat beleid nog handen vol nieuwe Federteller en Nachstellungsveertjes aan overgehouden. De wereld aan kroonmoeren.
Net als bij het mengen van de mengsmering ben ik er een stuk makkelijker in geworden.
Net als bij het mengen van de mengsmering ben ik er een stuk makkelijker in geworden.
Re: Borgplaatje voor- en achterassen
Precies: dus voor dat je een klus begint moet je eerst (ahv de onderdelenlijst) alle onderdelen hebben klaarliggen..!ruton schreef:Het zijn dan ook niet de kosten, maar het gedoe van het bezorgen. Tegen de tijd dat je aan die plaatjes toe komt, zit de klus er al voor 99% op, dan ga je niet ineens hemel en aarde verzetten om nieuwe plaatjes te bestellen.
Dan wil je die asmoer erop draaien, handen wassen en aan tafel!