Winterstalling
-
Winterstalling
Goedenavond,
Ik heb een winterstalling gevonden bij mij in de buurt. Dit is een onverwarmde schuur die deels open is. Prijs 100 euro voor vijf maanden.
Trabi staat dan dus onderdak en droog, maar staat dan dus in "omgevingstemperatuur" en wanneer de vochtigheidsgraad groot is, dan is dat in die schuur ook zo.
Handig om daar te stallen of toch kijken voor een alternatief elders?
Groet,
Roald
Ik heb een winterstalling gevonden bij mij in de buurt. Dit is een onverwarmde schuur die deels open is. Prijs 100 euro voor vijf maanden.
Trabi staat dan dus onderdak en droog, maar staat dan dus in "omgevingstemperatuur" en wanneer de vochtigheidsgraad groot is, dan is dat in die schuur ook zo.
Groet,
Roald
Re: Winterstalling
Zolang het geen oude paarden/varkens/koeienstal is... want dat gaat het heeeel hard met de roest!
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Want dan kunje hebben dat je bodem er ongeveer zo uit gaat zien (dit is het resultaat van een kleine 10jr varkenschuur)
En ook geen kippenschuur, want dat schijnt het hardst je staal op te vreten
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Temperatuur maakt niet uit. De ventilatie wel!
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
en een carport is natuurlijk super geventileerd 

- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Klopt. Mijn vorige stalling was trouwens zo waterdicht, dat het water in de winter in druppels onder de motorkap hing.......
Ik zou maar heeeel blij zijn met een stalling voor € 100 voor 5 maanden ...Trabant 601S 1987 schreef:Goedenavond,
Groet,
Roald
Dat betaal je in midden-Nederland en "het Westen" al snel per maand ....
Kom je in ieder geval de natte maanden door; beter dan op straat staan is het zeker...
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Ook hier in het zuiden betaal je voor goede stallingen meer dan genoeg hoor!
Onder je eigen toezicht op de oprit is dan net zo vochtig...Trabant 601S 1987 schreef: Trabi staat dan dus onderdak en droog, maar staat dan dus in "omgevingstemperatuur" en wanneer de vochtigheidsgraad groot is, dan is dat in die schuur ook zo.

Ja, zo'n Original DDR Faltgarage ....