help! Krijg schroeven scharnieren niet los!
help! Krijg schroeven scharnieren niet los!
Ik krijg de schroeven van de scharnieren niet los, heb er al wd 40 opgedaan, al een tik op de schroevendraaier gegeven, niks helpt.
Re: help! Krijg schroeven scharnieren niet los!
Een slagschroevendraaier kopen/proberen. Kost niet veel en heb er vaak profijt van gehad.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Die willen vaker heel lastig los. Waarom moeten ze los? Meestal is het makkelijker de moeren in de deur los te maken en de scharnieren te laten zitten.
Chemie en tijd. En een goede beslissende mep*. Als je geen slagschroevendraaier hebt, moet je even langs komen rijden, dan zetten we de mijne erop, en heb je meteen een cadeausuggestie voor St.Valentijn.
*Zo worden ook allerlei rare wetten die we niet willen door onze strot geduwd, maar dat terzijde.
*Zo worden ook allerlei rare wetten die we niet willen door onze strot geduwd, maar dat terzijde.
De kleine lettertjes kon ik net lezen, dan zijn mijn ogen nog goed denk ik. Kan ik zo een mechanische slagschroevendraaier bij de gamma kopen? Super je aanbod joost, maar ik denk dat ik me er zelf eentje haal komt altijd van pas, mits ze niet te duur zijn! Daar gaat het wel mee lukken?ruton schreef:Chemie en tijd. En een goede beslissende mep*. Als je geen slagschroevendraaier hebt, moet je even langs komen rijden, dan zetten we de mijne erop, en heb je meteen een cadeausuggestie voor St.Valentijn.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Ik heb er ook gehad die met een slagschroevendraaier niet los wilde gaan. Dus geen succes gegarandeerd.
Mooi dan, hoe heb je ze dan losgekregen? Die aan de deurzijde zijn bij mij vastgelast.eeuwige_student schreef:Ik heb er ook gehad die met een slagschroevendraaier niet los wilde gaan. Dus geen succes gegarandeerd.
oldschool schreef:Kan ik zo een mechanische slagschroevendraaier bij de gamma kopen?
Met een lompe mechanische heb je meer kans dat de schroefkop kapot gaat. Gewoon eentje kopen waar je zelf op moet tikken.
Ik heb destijds toen ik mijn deur er uit moest hebben de pen uit het schanier getikt, dat werkt prima! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?!?
Oude liefde roest niet!!!
Dit is nu voor mij de goudentip! Wist niet dat dat ging. Thanx. Kan ik morgen weer verder met de ombouw.wido-foto schreef:Ik heb destijds toen ik mijn deur er uit moest hebben de pen uit het schanier getikt, dat werkt prima! Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?!?
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
nog een gouden tip: als je iets niet kan lezen omdat de lettertjes te klein zijn, kopieer je het en plak je het even in het typ-veld hiero 
Wat een vruchtbare vrijdag!trabart schreef:nog een gouden tip: als je iets niet kan lezen omdat de lettertjes te klein zijn, kopieer je het en plak je het even in het typ-veld hiero
En weer verlaat een tevreden klant het pand.... 
Oude liefde roest niet!!!