Lek boven voorruit

Hoe haal je de duroplast er af? Hoe kan je het beste lassen? Stoel vervangen? Vraag het hier !
Plaats reactie
ErikvG

Lek boven voorruit

Bericht door ErikvG »

Van de rubberen voorruitstrip is de naad midden bovenin net groot genoeg dat hij wat lekt als ik in de regen rij.

Nu kan ik natuurlijk de siliconenkit pakken en afsmeren maar wellicht weet iemand hier iets beters (voordat ik de siliconen er op smeer)
Valves! Who needs Valves?
eeuwige_student
Erelid
Contacteer:

Re: Lek boven voorruit

Bericht door eeuwige_student »

Ruit demonteren en nieuw rubber plaatsen. Indien je geen geld aan nieuw rubber wil uitgeven, oude rubber schoonmaken en aan elkaar lijmen. Laten drogen en monteren. Houd er echter rekening mee dat het rubber zo oud is, dat het nooit meer goed zal dichten!
Haiko
Erelid

Bericht door Haiko »

Geen siliconenkit! Gewoon ruitenkit of een lijmkit (terostat), zou zeggen kom es langs, heb hier zat van dat spul ;-)
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
ErikvG

Bericht door ErikvG »

Je bent een beetje uit de buurt. Ik denk dat ik maar eens aan Erik in Nijkerk vraag of hij een rubber heeft of kan bestellen dan zet ik liever een nieuw rubber erin.
Voorlopig alleen een beetje te weinig tijd (hoewel ik vandaag wel met het wagenpark ben beziggeweest...)
Binnenkort komt de kop van de CB500 terug en is de motor even aan de beurt.
Valves! Who needs Valves?
Andries
Erelid
Contacteer:

Bericht door Andries »

ErikvG schreef:Je bent een beetje uit de buurt.
Als je dan je wpl in je account vermeld is het in geval van aanbieden of vragen van hulp wat makkelijker
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
Plaats reactie