Hallo allemaal,
Ik weet niet helemaal waar dit nou thuis hoort, hier of in Tuning optisch... Toch maar hier plaatsen.
Ik loop al een tijd met een idee om de sierstriprubbers die over de spatborden en deuren lopen in een kleur na te laten maken.
Ik weet dat dezen in verschillende kleuren leverbaar zijn (had ook blauwen op mijn vorige zitten), maar ik wil natuurlijk weer een niet-beschikbare kleur.
Heeft iemand toevallig al eens zoiets laten doen, of weet iemand een bedrijf waar je dit kunt laten doen, op kleine schaal, En heeft iemand een idee over kosten? (ik ben niet van plan om honderden meters rubber te bestellen).
Wat denken jullie over deze rubbers uit te voeren in SILICONEN in plaats van rubber?
Ik hoor graag jullie ideeen!
Groetjes, Jan Jeroen.
Sierrubbers in kleur laten maken
- TrabiFreak
- Erelid
- Contacteer:
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
Re: Sierrubbers in kleur laten maken
hier op het werk wel wat kennis over het trekken van kunststof/rubber profielen ... die worden voor diverse dingen gebruikt in schuifdeuren natuurlijk. Ben bang, dat het voor 1 auto, gemiddeld, extreem duur wordt... Er moet namelijk een mal gemaakt worden voor extrusie. Die mal is het duurste, en die kosten zou je hooguit terug kunnen verdienen door dus wél een grotere oplage te maken ... vervolgens dat weer te koop te zetten, ... en dan heb je straks mega veel auto's met diezelfde kleur waarmee jij nu juist uit wilt blinken .. !!
Ander idee misschien ... Schrijf bedrijven aan die die rubbers verkopen, en probeer het via hen te spelen ? Ze leveren die kleur niet die jij wilt, maar wellicht dat er een vriendelijk persoon toevallig je vraag beantwoord, en je verder kan helpen aan hun leveranciers-info ... die misschien weer iets voor je kunnen doen ? Zij hebben immers al die extrusie-mal. Hoe dan ook .. goedkoop zal het nooit worden, en it's a long shot, maar nee heb je en ja kun je krijgen ...
Ander idee misschien ... Schrijf bedrijven aan die die rubbers verkopen, en probeer het via hen te spelen ? Ze leveren die kleur niet die jij wilt, maar wellicht dat er een vriendelijk persoon toevallig je vraag beantwoord, en je verder kan helpen aan hun leveranciers-info ... die misschien weer iets voor je kunnen doen ? Zij hebben immers al die extrusie-mal. Hoe dan ook .. goedkoop zal het nooit worden, en it's a long shot, maar nee heb je en ja kun je krijgen ...
Hier een adresje.
http://www.technirub.nl/rubberprofielen ... profielen/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.technirub.nl/rubberprofielen ... profielen/" onclick="window.open(this.href);return false;
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
ah, da's makkelijker dan ik dacht 
- TrabiFreak
- Erelid
- Contacteer:
technirub... Já! Dat was degene die ik ook ooit had gespot, maar ik vond hem niet meer terug, bedankt!
Heb je er ook ervaring mee? En dan blijft het vraagstuk rubber of siliconen nog open staan... Beiden zijn te krijgen bij Technirub.
Ik heb de vraag ook even bij hen neergelegd.
Groetjes, Jan Jeroen.
Heb je er ook ervaring mee? En dan blijft het vraagstuk rubber of siliconen nog open staan... Beiden zijn te krijgen bij Technirub.
Ik heb de vraag ook even bij hen neergelegd.
Groetjes, Jan Jeroen.