Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.
1 bougie geeft slechte ontsteking.
Heb al een bobine vervangen maar dat helpt niet echt veel.. Daarom heb ik besloten om een nieuwe onderbreker te zetten.
Trabant wil niet meer starten
Re: Trabant wil niet meer starten
Probeer even het volgende, gaat over de ontsteking: http://www.trabi.net/messages/38/112.html, bij de stukjes 'prüfung ...' en 'fehlersuche'.
Maar controleer ook of de kabels bij de geber goed contact maken! En dat ze niet per ongeluk het metalen dekseltje raken!
Maar controleer ook of de kabels bij de geber goed contact maken! En dat ze niet per ongeluk het metalen dekseltje raken!
-
Super 5 Devil
Geen idee of ik mag reageren op een dergelijk oude reactie, maar was dit dan ook de oplossing of niet?astratimd schreef:Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.
1 bougie geeft slechte ontsteking.
Heb al een bobine vervangen maar dat helpt niet echt veel.. Daarom heb ik besloten om een nieuwe onderbreker te zetten.
Ik heb mogelijk een zelfde soort probleem. Kun je me desnoods even een PM sturen?
Thanks!
Trammelantje?... Okay, maar wel een auto met historie!
-
astratimd
- Contacteer:
Yep, dat was de oplossing.Super 5 Devil schreef: was dit dan ook de oplossing of niet?
Heb de bougiekabels vervangen (was niet noodzakelijk) en nieuwe bougies geplaatst.
Eén onderbreker maakte slecht contact, daardoor sloeg hij bijna niet aan.
Even op punt laten zetten en hij starte meteen!