601 of 1.1 ???
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Re: 601 of 1.1 ???
Goedkoop is duurkoop. Helaas staat duurkoop niet altijd voor kwaliteit.
Maar met de trabi van oldskool heb je volgens mij wel gelijk een auto waarbij je geen aanloop problemen zal hebben.
Maar met de trabi van oldskool heb je volgens mij wel gelijk een auto waarbij je geen aanloop problemen zal hebben.
Dat is heel mooi, ik heb er veel vetrouwen in in ieder geval ;]eeuwige_student schreef:Goedkoop is duurkoop. Helaas staat duurkoop niet altijd voor kwaliteit.
Edit: Sowieso toch liever van iemand van het forum dan van een handelaar.
http://i39.tinypic.com/2dj70w9.png
Bedankt voor de mooie auto, DDR.
Renier schreef:Dat is heel mooi, ik heb er veel vetrouwen in in ieder geval ;]eeuwige_student schreef:Goedkoop is duurkoop. Helaas staat duurkoop niet altijd voor kwaliteit.
Edit: Sowieso toch liever van iemand van het forum dan van een handelaar.
Het was Trabannekom
Ben vandaag bij Oldschool langs geweest en heb besloten om zijn Trabi over te kopen!
goed bezig.
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Waarom moet ie er spijt van krijgen. Is een mooie trabi voor dat geld!!groest schreef:Gefeliciteerd.
'k Hoop dat je er geen spijt van krijgt.
Ik zou het ook zo formuleren als verkoper zijnde.
Maar je kunt er toch om allerlei uit een lopende redenen spijt van krijgen.
Maar je kunt er toch om allerlei uit een lopende redenen spijt van krijgen.
Het was Trabannekom
Proef ik hier spijt omdat groest zelf zijn enige Trabant verkocht heeft?
Geen spijt, zeker niet. Was een leuke ervaring.
Maar wel een vraag die ik mijzelf en anderen stel uit ervaring geboren om te overdenken.
Maar wel een vraag die ik mijzelf en anderen stel uit ervaring geboren om te overdenken.
Het was Trabannekom
Ik zou niet meer zonder een trabant willen, ik rij er zo graag in! Trabant is een stuk van mij leven.groest schreef:Geen spijt, zeker niet. Was een leuke ervaring.
Super! Gefeliciteerd!
gefeliciteerd man!
als je hem hebt, maar eens van dichtbij bekijken!
als je hem hebt, maar eens van dichtbij bekijken!