bumper en zwarte sierstukken
Re: bumper en zwarte sierstukken
Een klein loodsje achter huis waar een paar oldtimers in staan en een vracht onderdelen. Alles gebruikt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
Van mijn 'winkeltje' op Flickr zijn de van de eerste drie bumperfoto's de voorste bumpers (en dat is een setje ronde) nog beschikbaar. Maar dat is de andere kant op. Als je echt wilt kunnen kiezen, moet je naar Andries.
Wat noem jij een 'sierstuk'? Die stoothoorns? Of het hoekje? Als je even goed naar de onderdelencatalogus kijkt, dan zie je dat dat bumperhoekje dankzij een klein gebogen blikje K34-3 (ter grootte van een vingernagel) vast zit.
Wie dat niet weet, raakt telkens dat hoekje kwijt en vlucht in oplossingen als gaatjes boren en vastschroeven.
Wat noem jij een 'sierstuk'? Die stoothoorns? Of het hoekje? Als je even goed naar de onderdelencatalogus kijkt, dan zie je dat dat bumperhoekje dankzij een klein gebogen blikje K34-3 (ter grootte van een vingernagel) vast zit.
Wie dat niet weet, raakt telkens dat hoekje kwijt en vlucht in oplossingen als gaatjes boren en vastschroeven.
- greenmonster
Ja ik bedoel die hoeken inderdaad daar mis ik er 2 van. Zou best een keer langs willen komen Andries 
What's your lifestyle?
Stuur maar een Pb-tje als je deze kant uit wilt komen.
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Gelet op de afstand zou je kunne vragen of peter oppermans in tilburg nog iets heeft liggen.
Als je dat nou met de Trabant doet en Andries heeft er de tijd voor, dan rijdt hij op de terugweg misschien wel een stuk lekkerder...greenmonster schreef:Ja ik bedoel die hoeken inderdaad daar mis ik er 2 van. Zou best een keer langs willen komen Andries
True... en als het regent is de kans ook aanwezig dat je naar "natte hond" gaat ruiken 
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Och dit kleintje bedoel je van iets meer als 30 kg?Haiko schreef:True... en als het regent is de kans ook aanwezig dat je naar "natte hond" gaat ruiken
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- greenmonster
ik zag inderdaad dat het in drachten is dan maak ik er gewoon een dagje uit van haha
What's your lifestyle?
-
Super 5 Devil
Hoi Beers, groeten uit Uden!
Vragen mag altijd als je hulp nodig hebt bij iets. Ik zit in de buurt.
Groeten!!
Vragen mag altijd als je hulp nodig hebt bij iets. Ik zit in de buurt.
Groeten!!
Trammelantje?... Okay, maar wel een auto met historie!
-
heinkeltje
Ik zit in zeeland nog iets korter bij
Welkom hier
Marcel
Welkom hier
Marcel
mijn vrouw is bij ons het jongste van de oldtimers,maar kost het meest qua onderhoud.