Wat zou het laten stralen van een set metalen Trabantbumpers moeten kosten, zodat ze erna gespoten kunnen worden?
Dus roest en verf eraf en helemaal kaal stralen.
Iemand een globaal idee?
En een adres ergens tussen Den Bosch, Nijmegen en Eindhoven zo'n beetje?
Kosten stralen bumpers
-
Super 5 Devil
Kosten stralen bumpers
Trammelantje?... Okay, maar wel een auto met historie!
Re: Kosten stralen bumpers
Dat kun je toch prima zelf doen, pot verfafbijt en flink schuren...
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
-
Super 5 Devil
De roest aan de binnenzijde van de bumper kom ik bijna niet bij en ik wil het ook daar roestvrij hebben.
Heb jij een tip om dat dan te doen?
Die verfafbijt moet je denk ik wel goed naspoelen met water en dan drogen met een föhn?
Heb jij een tip om dat dan te doen?
Die verfafbijt moet je denk ik wel goed naspoelen met water en dan drogen met een föhn?
Trammelantje?... Okay, maar wel een auto met historie!
Met een roterende schuurborstel. Niet zo'n platte ronde, maar meer een spitsere..

Verfafbijt goed naspoelen inderdaad. Blankschuren, grondverf erop en dan netjes aflakken (roller of evt spuit(bus)).
Verfafbijt goed naspoelen inderdaad. Blankschuren, grondverf erop en dan netjes aflakken (roller of evt spuit(bus)).
Trabant 601, HP750 anhänger
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Ik gok 100 euro incl grondverf.