Wat ik er nog van weet is dat Hochleistungzündspülen idd niet samengaan met de EBZA.
Als je ze dan toch neemt, kies dan die van Beru. Geen rare herkomst zoals bij Bosch.
lange afstanden met een trabi
Re: lange afstanden met een trabi
of neem een setje originele (gebruikte) mee... de kans is klein dat ze alle 2 kapot zouden gaan...
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Re: lange afstanden met een trabi
Momenteel draaite mijne op 1 89 bobijn en 1 85 bobijn. Ik heb net 1 stuk gehad, de andere bobijn heb ik ook in de auto liggen. Komen beide van op de hycomat, die met contactjes is maar wel omgebouwt word naar Ebza.
Dus mijn plan was voor op beide nieuwe te steken, met nieuwe kabels, koppen en bougies. Aangezien ik iets meer korting krijg hier in de autozaak als op trabantwelt dacht ik ze wel hier te bestellen.
Dus mijn plan was voor op beide nieuwe te steken, met nieuwe kabels, koppen en bougies. Aangezien ik iets meer korting krijg hier in de autozaak als op trabantwelt dacht ik ze wel hier te bestellen.