Zwetend vergaserdeckel
Zwetend vergaserdeckel
Iemand een tip om een zwetend vergaserdeksel weer droog te krijgen? Nieuwe pakking doet helaas geen wonderen. Nieuw vlakken wellicht of een vloeibare pakking ertussen?
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
-
Super 5 Devil
Re: Zwetend vergaserdeckel
Ja, dat zou ik ook doen. Het is benzine en oliebestendig dus geen probleem lijkt me. Ik heb die blauwwitte verpakking waarvan ik de naam kwijt ben, maar die lijkt op Rentokil
, en die werkt perfect voor dat soort klusjes. Als je hem wil vervangen, trek je hem er ook in een geheel weer makkelijk af. Niet dat klote krabwerk meer.
Vast ook een hoop tegenstanders van vloeibare pakking, maar ik zweer erbij.
Vast ook een hoop tegenstanders van vloeibare pakking, maar ik zweer erbij.
Trammelantje?... Okay, maar wel een auto met historie!
-
Super 5 Devil
Ik ben er weer uit: reinzosil
Trammelantje?... Okay, maar wel een auto met historie!
Wat voor type carburateur zit erop? wellicht dekseltje "krom".
Rookworst zonder R is ookworst.
IK meen een Hb2-x (weet zo ff niet waar de x voor staat)
Denk volgnummer van de uitvoering.
Ik heb laatst ook bij Andries een andere gehaald zoals je weet maar die heeft twee schroefjes ipv 3 schuin tegen over elkaar staan.
Met andere woorden:Hij zit op twee punten vast en als je ze beiden te strak aandraait gaat het dekseltje overdreven "bol" staan en kan gaan zweten.
Ik heb laatst ook bij Andries een andere gehaald zoals je weet maar die heeft twee schroefjes ipv 3 schuin tegen over elkaar staan.
Met andere woorden:Hij zit op twee punten vast en als je ze beiden te strak aandraait gaat het dekseltje overdreven "bol" staan en kan gaan zweten.
Rookworst zonder R is ookworst.
moet je eens langskomen Haiko, heb nog heel wat losse carb. dingetjes liggen
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
Dat ga ik dan binnenkort zeker ff doen!