de laatste APK
de laatste APK
zo, mijn P60k heeft vandaag zijn laatste APK-tje gehad. Is nu 52 jaar oud en eind volgend jaar gaat de nieuwe APK-regeling in waarbij auto's ouder dan 50 jaar niet meer voor de keuring hoeven.
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
Re: de laatste APK
Nou Andries, we zijn nu 2 1/2 jaar verder en volgens mij is die regel er nog niet door dat auto's vanaf 50 jaar niet meer
voor de APK keuring hoeven en zal jou P60k inmiddels al wel weer een keer gekeurd (moeten) zijn.
Is die regel er inmiddels wel door dan hoor ik dat graag, heb er hier nl. ook nog eentje staan uit 1968, dus 50 jaar oud
.
Komt voorlopig trouwens toch niet op de weg.
Ga er binnenkort aan beginnen om hem allereerst technisch orde te maken.
voor de APK keuring hoeven en zal jou P60k inmiddels al wel weer een keer gekeurd (moeten) zijn.
Is die regel er inmiddels wel door dan hoor ik dat graag, heb er hier nl. ook nog eentje staan uit 1968, dus 50 jaar oud
Komt voorlopig trouwens toch niet op de weg.
Ga er binnenkort aan beginnen om hem allereerst technisch orde te maken.
Re: de laatste APK
Ja, helaas, doordat de formatie van het kabinet Ali Baba en zijn 40 rovers zo lang duurde en kentekenplicht voor trekkers op de lange baan is geschoven worden we nog steeds beroofd. Inmiddels is mijn P60k ook weer APK-gekeurd
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants