Framo kastenwagen
Framo kastenwagen
Ja, vandaag even de Framo opgehaald.
Deze stond in Lisse op het perron van het voormalige NS station dat nu in gebruik is als een restaurant: "De verloren koffer".
Ik had me er niet al te veel van voorgesteld, want ja zo ophalen kom je ook niet vaak tegen. Er waren mij al eens 2 Framo pritsches aangeboden die ook in een verregaande staat van ontbinding waren, maar daar moest wel 1000euri voor neergegooid worden.
Mijn vrouw vond het er erg leuk uit zien vanaf een afstandje, maar slikte die woorden snel weer in.
Toen hij eenmaal in de loods stond even de losse onderdelen er uitgehaald en toen trokken we het rechterportier open, zoals op 1 van deze foto's te zien is.
na veel moeite opgeladen in Lisse Hier is te zien dat de linker-raamstijl geheel verdwenen was, het raam was er onderweg al uitgevallen Een blik achter in de laadruimte. Lijkt heel wat. En toen ging de rechter deur open Viel me meteen op, die mooie houten lijstjes
Deze stond in Lisse op het perron van het voormalige NS station dat nu in gebruik is als een restaurant: "De verloren koffer".
Ik had me er niet al te veel van voorgesteld, want ja zo ophalen kom je ook niet vaak tegen. Er waren mij al eens 2 Framo pritsches aangeboden die ook in een verregaande staat van ontbinding waren, maar daar moest wel 1000euri voor neergegooid worden.
Mijn vrouw vond het er erg leuk uit zien vanaf een afstandje, maar slikte die woorden snel weer in.
Toen hij eenmaal in de loods stond even de losse onderdelen er uitgehaald en toen trokken we het rechterportier open, zoals op 1 van deze foto's te zien is.
na veel moeite opgeladen in Lisse Hier is te zien dat de linker-raamstijl geheel verdwenen was, het raam was er onderweg al uitgevallen Een blik achter in de laadruimte. Lijkt heel wat. En toen ging de rechter deur open Viel me meteen op, die mooie houten lijstjes
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Re: Framo kastenwagen
Daarom zijn ze zo zeldzaam!
Wel Mooi Van ver in ieder geval!!!
volgens mij staat dat ding van nou in de AMK van mei... althans hiero:
http://www.amklassiek.nl/oldtimers-youn ... -mei-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
(naar beneden scrollen, laatste serie foto's)
http://www.amklassiek.nl/oldtimers-youn ... -mei-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
(naar beneden scrollen, laatste serie foto's)
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Lijkt er wel op ja.
Na 20 jaar is er een einde gekomen aan het rijden in Trabant. Jammer, maar heb nu 2 Traction Avants
zal dinsdag bij JP wel ff kijken
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Zojuist in AM klassiek gekeken. Dat is een rode bestelwagen die circa 10 jaar bij het voormalige station van Lisse? buiten staat. Circa 4 jaar geleden is de deur eruit gevallen.
ha, die andere deur is er gister uitgevallen...
Ja, dat is die deur die op de eerste foto los op de bestuurdersstoel ligteeuwige_student schreef:Zojuist in AM klassiek gekeken. Dat is een rode bestelwagen die circa 10 jaar bij het voormalige station van Lisse? buiten staat. Circa 4 jaar geleden is de deur eruit gevallen.
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Iets voor je verzameling? http://link.marktplaats.nl/458614950
Ik houd het even in de gaten,
thx
thx
Die heeft 1 km van mijn huis jarenlang in een weiland naast de A10 gestaan.
@Andries: als je hem op gaat halen moet je wel even langskomen voor een bakkie.
Paul
@Andries: als je hem op gaat halen moet je wel even langskomen voor een bakkie.
Paul
Laatst gewijzigd door Paul P op 19 jun 2011, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gletscherblauw past bij jou!
Zoiets moet je eigenlijk wel ophalen.Echt super leukeeuwige_student schreef:Iets voor je verzameling? http://link.marktplaats.nl/458614950
601 of 1.1, met een trabant kan je overal heen.
Ik heb de eigenaar een mailtje gestuurd met een verzoek om informatie over de toestand van het houtwerk.
hehe... denk dat ie over huisdiertjes begint... of over een kachel...