Bronzen fuseebussen
Bronzen fuseebussen
Vanwege m'n brede banden is mij aangeraden om bronzen fuseebussen te plaatsen, omdat er nu krachten op werken waar de kunststof busjes eigenlijk niet op berekend zijn en de boel daardoor versneld doen slijten.
Wie weet waar ik bronzen fuseebussen voor de Trabant kan verkrijgen? Hoeveel kost zoiets ongeveer? (ben al gewaarschuwd dat het niet goedkoop is).
Wie weet waar ik bronzen fuseebussen voor de Trabant kan verkrijgen? Hoeveel kost zoiets ongeveer? (ben al gewaarschuwd dat het niet goedkoop is).
-
ROnderstal
Re: Bronzen fuseebussen
ik weet dat je ze onder andere hier
kunt krijgen, maar is inderdaad niet goedkoop.modedit schreef:Niet meer werkende link verwijderd
-
ROnderstal
Alleen waarom Brons en niet gewoon Pertinax of teflon bussen?
ik heb zelf 7J onder de auto liggen en nog nooit problemen met mijn fuseebussen gehad, belangrijkste is goed afstellen en niet vergeten te smeren
ik heb zelf 7J onder de auto liggen en nog nooit problemen met mijn fuseebussen gehad, belangrijkste is goed afstellen en niet vergeten te smeren
Bronzen bussen slijten ook
Gewoon de juiste kwaliteit (dus geen namaak) bussen gebruiken en vervangen wanneer ze versleten zijn. Voor het geld van die bronzen bussen kan je ook wel een paar setjes normale bussen aanschaffen.
Gewoon de juiste kwaliteit (dus geen namaak) bussen gebruiken en vervangen wanneer ze versleten zijn. Voor het geld van die bronzen bussen kan je ook wel een paar setjes normale bussen aanschaffen.
vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
Uit de hand gelopen hobby, 6 Trabanten en een Qek
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
Het is ook niet de aanschaf, maar het telkens monteren, waar Evan vanaf wil. Al is dat i.t.t. tot het remmen reinigen geen jaarlijks terugkerend klusje.
Sleutelen aan je auto is juist leuk 
Rijden nog leuker 
Rijden zonder sleutelen gaan niet echt samen bij een Trabant
Uit je post kan ik niet helemaal opmaken of je nu rijdt of dat je de boel nog in elkaar moet zetten. Ik zou het eerst eens proberen met de originele bussen van ddr-kwaliteit. Als deze dan erg snel versleten zijn kan je altijd nog overstappen op bronzen bussen. Ikzelf zou eerst proefondervindelijk met de gewone bussen gaan rijden.
Uit je post kan ik niet helemaal opmaken of je nu rijdt of dat je de boel nog in elkaar moet zetten. Ik zou het eerst eens proberen met de originele bussen van ddr-kwaliteit. Als deze dan erg snel versleten zijn kan je altijd nog overstappen op bronzen bussen. Ikzelf zou eerst proefondervindelijk met de gewone bussen gaan rijden.
Ik heb er nu de gewone bussen in zitten, laatst is er nog eentje vervangen in Epse. Of dat origineel DDR-spul is weet ik niet (waren donkergroene).
De volgende keer dat er wat vervangen moet worden, wil ik er beter spul in hebben.
De volgende keer dat er wat vervangen moet worden, wil ik er beter spul in hebben.
- trabant601
die bij jouw in epse zijn gemonterd zijn de besten en origineel ddr .Evan_s schreef:Ik heb er nu de gewone bussen in zitten, laatst is er nog eentje vervangen in Epse. Of dat origineel DDR-spul is weet ik niet (waren donkergroene).
Gros Trabant Service
Gebruikt en nieuw onderdelen, reparaties, en APK .
http://gros-trabant-service.webnode.nl/
https://www.facebook.com/groups/Trabant ... Nederland/
Gebruikt en nieuw onderdelen, reparaties, en APK .
http://gros-trabant-service.webnode.nl/
https://www.facebook.com/groups/Trabant ... Nederland/
Ik heb de bronzen bussen nu zeker al 1,5 jaar erin, ben er super tevreden mee. heb ze wel zelf gemaakt op de draaibank.
- TrabiFreak
- Erelid
- Contacteer:
kun je zo niet een paar setjes zelf maken, voor enkele forum leden, voor een mooi forummersprijsje??? Dan heb ik misschien ook wel interesse!
grtz, JJ
grtz, JJ
Ik schrijf me ook in
.
Je krijgt ze misschien gratis bij afname van een dozijn vogelhuisjes?
Ik neem aan dat je ze dan op maat levert? Aangezien volgens mij geen enkele Fuseepen gelijk (meer) is...
Dus dat wordt opmeten jongens!
Dus dat wordt opmeten jongens!
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving