Trabant 1.1 houdt in!
Re: Trabant 1.1 houdt in!
32Tla is ja voor een 1.1 en een 34Tla voor een 1.3 (al past ook de 34 op de 1.1!, omgekeerd zou ik niet zo snel doen)
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Het is een 34 tla. Is dit een probleem? En moet ik hem dan opnieuw afstellen?
das dus een voor een (wartburg) 1.3 motor. maar dat maakt ja nix uit.
Oke, super! Rijdt hij dan ook harder?
sneller... denk het wel iets, maar je verbruik... gaat ook sneller
- Trabantenaar
juist heel veel polo delen passen 
overigens. Wat voor carb zit er op dat blok?
Jouw symptomen klinken trouwens als valse lucht. Carb voetpakking (die dikke plak rubber) is vaak lek. (broos door ouderdom) Even wat remmenreiniger rond de carb spuiten (bij normale opstelling, dus niet in de carb zelf!!) als de motor dan beter oppakt, weet je dat je dat ding kunt vervangen. Mocht dat nou niet de oorzaak zijn, laat het dan ff weten, dan kijk ik verder voor je
laat sowieso ff weten wat voor carb erop zit.
overigens. Wat voor carb zit er op dat blok?
Jouw symptomen klinken trouwens als valse lucht. Carb voetpakking (die dikke plak rubber) is vaak lek. (broos door ouderdom) Even wat remmenreiniger rond de carb spuiten (bij normale opstelling, dus niet in de carb zelf!!) als de motor dan beter oppakt, weet je dat je dat ding kunt vervangen. Mocht dat nou niet de oorzaak zijn, laat het dan ff weten, dan kijk ik verder voor je
Een 1.1 is gewoon dubbel zo tactisch...
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
Download Trabant 1.1 documentatie(rechtsklik, link opslaan als)
zit je carb wel goed vast? zuigt deze niet ergens valse lucht aan?
Gasklephuis heel smerig wil dit euvel ook deels geven.
Ooit heb ik op een golfje ook dit probleem gehad en dat had te maken met een vacuumslang.
zojuist heeft Rutger (trabantenaar) zich voorgesteld, hij heeft een polo en kan je maybe helpen met je 1.1.
succes!
Gasklephuis heel smerig wil dit euvel ook deels geven.
Ooit heb ik op een golfje ook dit probleem gehad en dat had te maken met een vacuumslang.
zojuist heeft Rutger (trabantenaar) zich voorgesteld, hij heeft een polo en kan je maybe helpen met je 1.1.
succes!
Trabant 601 1972 (project under construction)
Golf MK1 Cabriolet 1979 (summer cruiser)
Citroen Berlingo 2007
(daily driver)
Chrysler avenger 1979 (collectors item)
Saab 96 1976 (sleeping project)
Golf MK1 Cabriolet 1979 (summer cruiser)
Citroen Berlingo 2007
Chrysler avenger 1979 (collectors item)
Saab 96 1976 (sleeping project)