Alle duroplastpanelen (behalve het dak) zijn eraf.
Maar welke kit gebruik ik nu het best om ze er terug op te zetten en af te dichten?
Duroplast weer bevestigen: welke kit?
- trabart
- Erelid
- Contacteer:
Re: Duroplast weer bevestigen: welke kit?
spatbordkit 
plakt als een ouwe, dicht af, maar word niet hard !
plakt als een ouwe, dicht af, maar word niet hard !
Simson STR360: http://www.bostik.nl/nl_NL/toepassingen ... /?detail=1" onclick="window.open(this.href);return false;
(daar worden bij ons op het werk hele stads/streek-busdelen enzo mee verlijmt)
(daar worden bij ons op het werk hele stads/streek-busdelen enzo mee verlijmt)
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
moet je ff een tube naar die vent brengen een paar dorpen verderop,
die heeft nog wat te lijmen

die heeft nog wat te lijmen
liever gelast
als geleased
als geleased
Ik gebruik altijd kit van Sikaflex. Heel goed spul. Ik heb de 221 gebruikt na aanraden op Duitse fora. Spul is bij Brezan wel te bestellen. Ook in wit of lichtgrijs.
Net ff 2 kokers STR360 in grijs bij het werk aangeschaft. Blijft elastisch en zit vast als een huis!
vergeet niet de ondergrond VET en STOF vrij te maken als je gaat lijmen! Ik gebruik hiervoor vaak kunstofprimers om de kit extra te laten hechten.
vergeet niet de ondergrond VET en STOF vrij te maken als je gaat lijmen! Ik gebruik hiervoor vaak kunstofprimers om de kit extra te laten hechten.
Trabant 601, HP750 anhänger