Ik heb vandaag een plaat voor onder de lier gemaakt. Twee platen multiplex, de bovenste met een uitsparing voor de poot, de onderste met een rubber antislip mat er omheen.
Op zich staat 'ie stabiel nu, maar ik denk er toch over een stang te maken tussen de lier en de driepoot er recht tegenover.
Kippvorrichtung
Re: Kippvorrichtung
Ik werk er al meer dan 20 jaar mee; al die aanpassingen zijn onnodig.
Wel moet je de handleiding er bij goed lezen en je zal zien dat de kleine pootjes nooit gelijk mogen staan...
Dit om omklappen te voorkomen .....
Wel moet je de handleiding er bij goed lezen en je zal zien dat de kleine pootjes nooit gelijk mogen staan...
Dit om omklappen te voorkomen .....
Re: Kippvorrichtung
Onnodig? Op deze gladde plavuizenvloer niet.mel schreef:Ik werk er al meer dan 20 jaar mee; al die aanpassingen zijn onnodig.
Wel moet je de handleiding er bij goed lezen en je zal zien dat de kleine pootjes nooit gelijk mogen staan...
Dit om omklappen te voorkomen .....
Re: Kippvorrichtung
Ik zou de onderkant van de lier vastmaken aan een van de 2 bokjes, dan kan er nooit iets verschuiven...
'79 Trabant P601S
Re: Kippvorrichtung
Jij kunt zwevend aan de bodem werken? Want als je met je voet over een kabel of lat struikelt en je neemt de schacht mee, dan krijg je de boel sneller op je dan dat je nondeju kunt zeggen.Tra-bart schreef:Ik zou de onderkant van de lier vastmaken aan een van de 2 bokjes, dan kan er nooit iets verschuiven...
Re: Kippvorrichtung
Na het lieren staat-ie ook op de lange driepoot. Die trap je niet zomaar om als de auto erop rust.
Een voordeel van het fixeren van de lier is dat je de lier weg kan halen en/of in dezelfde positie terug kan zetten als je de positie vergeten bent op de vloer te kliederen.
Een voordeel van het fixeren van de lier is dat je de lier weg kan halen en/of in dezelfde positie terug kan zetten als je de positie vergeten bent op de vloer te kliederen.
Valves! Who needs Valves?