Dan moet je voor de gein eens op ebay kijken wat ze opleveren! Duidelijk een voorbeeld van dat de vraag groter is dan het aanbod!Haiko schreef:Meer dan 100 euro zal ie niet kosten, toch?
Wabant
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Re: Wabant
Klopt, je betaalt ZO maar € 150 ... staat er nu eentje voor (nog) 30 Euris hier ...
Ah, naja, ik had er vorig jaar 2 voor 100 euro per stuk gekocht...
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
- eeuwige_student
- Erelid
- Contacteer:
Dan heb jij volgens mij vorig jaar een koopje gehad!
Ach, dat heb ik wel vakereeuwige_student schreef:Dan heb jij volgens mij vorig jaar een koopje gehad!

-
Haiko,Haiko schreef:Meer dan 100 euro zal ie niet kosten, toch?
Dat ga je voor een gereviseerde EBZA 2 echt niet meer redden tegenwoordig.......
Michael
maar die dingen zijn wel zelf te reviseren anders... maargoed, beter duur dan niet te koop!
Nou dat was gisteren dus. De wabant kubel loopt als een trein. Inmiddels zo'n 100km er mee gereden. Vandaag alle bouten en moeren nog eens nalopen en natrekken en dan morgen met de Qek erachter 500km naar Ahlummel schreef:
Hoop hem binnenkort te horen en zien Erik !
Zondag een testrit naar Epse v.v. ?

Ja, ik heb erg veel zelfvertrouwen in mijn sleutelwerk

vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
Uit de hand gelopen hobby, 6 Trabanten en een Qek
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
Ostmobile.nl - de plek voor Trabant en IFA fans (met kennisbank vol pdf documenten)
Met de BVF-carb en Barkasdemper nog verschil gemerkt tov van ervoor?
Ik heb er de Jikov opzitten met jouw abzweigtopf (na een uurtje reparatiewerk aan dat ding
)
Is echt een wereld van verschil met voordat ik begon. Hij reedt erg moeizaam zoals je zelf ook gemerkt had.
Ik heb de complete auto gestript en opnieuw opgebouwd. Voordemper is van een barkas, simsons tussendemper, uitlaatpijpdiameter 50mm, jikov carburateur volledig gereviseerd (volgens wartburg-peter.de), origineel luchtfilter, abzweigtopf, nieuwe raditeur, benzinetank achterin, electrische brandstofpomp, nieuwe sensors en bekabeling, nieuwe bougies + kabels en stekkers. Koppelingsplaat, drukgroep, druklager allemaal nieuw.
Verder meeten stoelen en bekleding nieuw erin gemaakt door Wendy.
Eigenlijk gewoon wabant versie 2 gebouwd

Is echt een wereld van verschil met voordat ik begon. Hij reedt erg moeizaam zoals je zelf ook gemerkt had.
Ik heb de complete auto gestript en opnieuw opgebouwd. Voordemper is van een barkas, simsons tussendemper, uitlaatpijpdiameter 50mm, jikov carburateur volledig gereviseerd (volgens wartburg-peter.de), origineel luchtfilter, abzweigtopf, nieuwe raditeur, benzinetank achterin, electrische brandstofpomp, nieuwe sensors en bekabeling, nieuwe bougies + kabels en stekkers. Koppelingsplaat, drukgroep, druklager allemaal nieuw.
Verder meeten stoelen en bekleding nieuw erin gemaakt door Wendy.
Eigenlijk gewoon wabant versie 2 gebouwd

vr. 6-6-2014 t/m ma. 9-6-2014 --- 21e Trabantweekend 2014
Pfoe, als k je filmpje zie wil ik ook! haha
Op pappenforum staan ook erg nette ombouw projecten. Lijkt me ook wel wat 

Jammer dat je niet meer in Enschede woont, had je er graag mee geholpen 

Ben voorlopig ook zeker nog niet zo ver. Wil eerst de hele carosserie aanpakken. Wel gunstig dat er hier steeds meer kennis over komt! 

Als je uiteindelijk ook een Wabant/Traburg ombouw wilt, kan ik je aanraden om nu alvast rond te speuren naar de onderdelen om gaandeweg de set compleet te maken. Kan een hoop schelen in de kosten. Op PF staan bijvoorbeeld al een aantal nieuwe Wabant onderdelen voor relatief weinig geld. Ook ebay, omoma en kleinanzeigen.ebay.de in de gaten houden.
Dat idee had ik ook al. Maar eens even neuzen. Ouders zitten nu in voormalig oost misschien dat ze daar nog ergens een blok kunnen regelen. Heeft vast nog wel iemand wat staan. Heb je het qua kenteken allemaal al voorelkaar? Zag het niet staan in dit topic maar misschien er overheen gelezen.