ruitenwisser schakelaar
Re: ruitenwisser schakelaar
Daar ben ik ook achter gekomen toen ik dit probleem had. Mijn laatste met zes contacten zit in de auto.
Het is net een Wartburg 1.3, RUSTIG schakelen dan gaat er niets stuk 
Trabant 601, HP750 anhänger
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
IFA Service Noord, onderhoud aan Trabant, Wartburg en Barkas B1000 in Friesland en omgeving
Joost als deze met 5 aansluitingen werkt dan bouw ik die erin! Dan heb ik tenminste weer een interval!ruton schreef:Daar ben ik ook achter gekomen toen ik dit probleem had. Mijn laatste met zes contacten zit in de auto.
He tklinkt of in de oude de electronica is overleden. Wellichtis die ook wel weer te repareren. Ik hou me aanbevolen voor die oude schakelaar 
Valves! Who needs Valves?
Het is altijd zo jammer dat je die schakelaars niet op kunt schoeven!ErikvG schreef:He tklinkt of in de oude de electronica is overleden. Wellichtis die ook wel weer te repareren. Ik hou me aanbevolen voor die oude schakelaar
Ik heb ze open gekregen. Zie de foto's en dan even verder klikken. (bij de poes weer terug).
En... wissen ze inmiddels alweer?
Trabant 601, HP750 anhänger
Ik heb de schakelaar nog niet vervangen!Haiko schreef:En... wissen ze inmiddels alweer?